Zaproszenie do składania ofert
Tyszowce, 2022-07-05
DŚR.2201.3.2022.MJ
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Usługa pn.: Zakup opasek bezpieczeństwa wraz z kompleksową usługą teleopieki dla mieszkańców gminy Tyszowce w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022.
- Zamawiający :
Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
NIP : 9211987290
Odbiorca – Płatnik : Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach
ul. Kościelna 25A, 22-630 Tyszowce
tel./fax 84 6619346
e-mail: mops@tyszowce.pl
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Zakup opasek bezpieczeństwa wraz z kompleksową usługą teleopieki dla mieszkańców gminy Tyszowce w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Świadczenie całodobowej usługi teleopieki i udzielania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa dla 15 mieszkańców gminy Tyszowce w wieku 65 lat i więcej wraz z dostawą urządzeń – opasek bezpieczeństwa do teleopieki.
- W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do:
- objęcia 15 mieszkańców gminy Tyszowce w wieku 65 lat i więcej (odbiorców teleopieki) kompleksową usługą teleopieki, przeprowadzenia testowych połączeń SOS oraz usuwania awarii w ramach systemu teleopieki;
- zapewnienia całodobowego dyżuru centrum teleopieki i jego gotowości do wykonania ustalonych z Zamawiającym procedur po otrzymaniu sygnału za pośrednictwem przycisku alarmowego opaski bezpieczeństwa, wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu lub zanotowaniu zdarzenia odbiegającego od standardowego (np. upadek).
- w przypadku wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu powiadomienia jednej z osób wskazanych do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie, a w razie konieczności wezwania karetki Pogotowia Ratunkowego i/lub Policji i/lub Straży Pożarnej pod adres odbiorcy teleopieki;
- telefonicznego nadzorowania przebiegu sytuacji od chwili uzyskania sygnału o uruchomieniu alarmu do przybycia wezwanych osób/służb;
- zagwarantowanie zatrudnienia w odpowiedniej liczbie wykwalifikowanych pracowników – ratownik medyczny / opiekun medyczny / pielęgniarka do obsługi centrum teleopieki, gwarantującej ciągłość obsługi przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu na okres realizacji zamówienia;
- zapewnienia koordynatora teleopieki, którego głównym zadaniem będzie wsparcie organizacyjno-techniczne wdrażanej usługi teleopieki na terenie gminy Tyszowce;
- w przypadku wystąpienia zmiany odbiorcy teleopieki, aktywacji usługi teleopieki u nowego odbiorcy teleopieki, w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia takiego przypadku.
- reakcji centrum teleopieki na przekroczenie przez Użytkowania opaski zadeklarowanych parametrów życiowych,
- możliwość zamówienia e-recepty.
- W ramach usługi Zamawiający kupi na własność opaski bezpieczeństwa, które Wykonawca dostarczy skonfigurowane, z aktywowanymi kartami SIM w liczbie 15 sztuk). Urządzenie ma być dostarczone kompletne wraz z ładowarką, kablem, zasilaczem, o funkcjonalnościach opisanych poniżej:
Opaski bezpieczeństwa powinny być wyposażone w następujące funkcje:
- posiadać komunikację alertową w postaci wyodrębnionego przycisku alarmującego SOS, który powinien być wyczuwalny w dotyku, nie wykluczamy innych dodatkowych funkcji uruchamianych przy pomocy przycisku SOS,
- posiadać detektor upadku (w przypadku, gdy opaska bezpieczeństwa wyposażona jest w tzw. detektor upadku, którego działanie zależne jest od bezruchu seniora, będzie uznane za spełniania wymagań zamawiającego. Biorąc pod uwagę złożoność funkcji detektora upadku, Zamawiający nie będzie ingerował w sposób jego działania),
- posiadać lokalizator GPS,
- posiadać funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami,
- posiadać funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja) oraz posiadać funkcję pamięci pomiarów - pomiary powinny być wykonywane przez urządzenie automatycznie.
- posiadać czujnik zdjęcia opaski,
- posiadać funkcję wirtualnego asystenta,
- opaska powinna posiadać status wyrobu medycznego,
- opaska powinna być wodoszczelna.
- Dostarczone przez Wykonawcę opaski bezpieczeństwa powinny być fabrycznie nowe w oryginalnym opakowaniu producenta, proste w obsłudze - zgodnie z wytyczną, którą Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w dokumencie Program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022, wskazuje: „Opaska pod względem funkcjonalności oraz dopasowania dla osób w wieku 65 lat i więcej powinna być jak najprostsza w obsłudze, np. posiadać maksymalnie jeden przycisk”.
- Wykonawca w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej zapewni Zamawiającemu kompleksową usługę teleopieki dla 15 wymagających wsparcia mieszkańców gminy Tyszowce wraz z niezbędnymi usługami telekomunikacyjnymi niewymagającymi dodatkowego zakupu jakichkolwiek zewnętrznych usług telekomunikacyjnych.
- W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w przypadku awarii, naprawy/wymiany/zapewnienia zastępczej opaski bezpieczeństwa do teleopieki (takiego samego modelu) w ciągu 7 dni z dostawą i odbiorem do odbiorcy teleopieki,
- Okres gwarancyjny urządzeń – opaski bezpieczeństwa musi pokrywać pełen okres realizacji przedmiotu zamówienia.
- Opaski bezpieczeństwa Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wskazane przez Zamawiającego adres MOPS w Tyszowcach. Pracownicy zatrudnieni w MOPS będą przekazywać opaski bezpieczeństwa bezpośrednio odbiorcom teleopieki. Do oferty należy dołączyć opis oferowanych urządzeń do teleopieki wraz z ich pełną specyfikacją techniczną zgodną
z wymogami opisu przedmiotu zamówienia. - Przeszkolenie z obsługi urządzeń – opaski bezpieczeństwa odbiorców teleopieki, pracowników MOPS w Tyszowcach oraz innych osób wskazanych przez Zamawiającego.
- W ramach przeszkolenia z obsługi urządzeń do teleopieki pracowników MOPS oraz innych osób wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi szkolenie online w terminie ustalonym z Zamawiającym oraz przygotuje materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej zawierające następujące informacje tj. np.:
- na czym polega usługa teleopieki,
- jakie są procedury reakcji po otrzymaniu sygnału za pośrednictwem przycisku alarmowego urządzenia – opaski bezpieczeństwa,
- instrukcja obsługi opaski bezpieczeństwa z graficzną ilustracją jak działać krok po kroku, uwzględniającą funkcjonalności i sposób pielęgnacji sprzętu, zawierająca dedykowany numer serwisowy w przypadku awarii i problemów technicznych.
- Wykonawca zapewni całodobowy dyżur numeru telefonu pod który pracownicy ośrodka oraz odbiorcy usług będą mogli zadzwonić w przypadku pytań dotyczących obsługi opaski bezpieczeństwa, zgłosić awarię, problemy techniczne lub zawiesić tymczasowo usługę teleopieki np. z powodu pobytu w szpitalu.
- Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu comiesięczne raporty dotyczące realizacji zamówienia w danym miesiącu w formie elektronicznej w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia miesiąca kalendarzowego oraz raportu końcowego za cały okres realizacji zamówienia w formie elektronicznej w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji zamówienia. Wszystkie raporty powinny obejmować w szczególności informacje dotyczące liczby odbiorców objętych teleopieką oraz liczby wywołanych sygnałów za pośrednictwem przycisku alarmowego i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania sygnału SOS.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który wykaże:
- zdolność techniczną tj.: wykaże iż, należycie wykonał w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usługi, w ramach 3 różnych umów, polegające na świadczeniu usługi teleopieki oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).
- Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie nie zostało zrealizowane, wartość usług potwierdzających jego należyte wykonanie powinna dotyczyć zakresu już zrealizowanego.
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków według formuły: „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania drogą pocztową na adres tut. Ośrodka, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3 Dział Świadczeń Rodzinnych lub za pośrednictwem poczty elektronicznej mops@tyszowce.pl
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnym, w jednym egzemplarzu, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie całości zamówienia wyrażoną w złotych polskich.
- Opis kryteriów przy wyborze oferty:
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (100%).
- Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę o najniższej kwocie brutto. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru ofert najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wyłonionym Wykonawcą, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 31-12-2022 r.
- Dokumenty, które są wymagane przez Zamawiającego przed zawarciem umowy:
- Formularz oferty – załącznik nr 1,
- Potwierdzenia należytego wykonania umów teleopieki (referencje) z okresu ostatnich 2 lat – 3 szt.
- Opis oferowanych urządzeń do teleopieki wraz z ich pełną specyfikacją techniczną zgodnymi z wymogami opisu przedmiotu zamówienia.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę można przesłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach ul. Kościelna 25A, 22-630 Tyszowce (z dopiskiem „Oferta zakupu opasek bezpieczeństwa wraz z kompleksową usługą teleopieki dla mieszkańców gminy Tyszowce w ramach Programu Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2022”), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej mops@tyszowce.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3 Dział Świadczeń Rodzinnych do dnia
13-07-2022 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tyszowcach lub pod numerem telefonu 84 6619346.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.
Załączniki :