Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach

Zaproszenie do składania ofert

Utworzono dnia 06.07.2022

      Tyszowce, 2022-07-05

DŚR.2201.3.2022.MJ

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Usługa pn.:  Zakup opasek bezpieczeństwa  wraz z kompleksową usługą teleopieki dla mieszkańców gminy Tyszowce w ramach  Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022.

 

  1. Zamawiający :

Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce

NIP : 9211987290

Odbiorca – Płatnik : Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach

ul. Kościelna 25A, 22-630 Tyszowce

tel./fax  84 6619346

e-mail: mops@tyszowce.pl

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.:  Zakup opasek bezpieczeństwa  wraz z kompleksową usługą teleopieki dla mieszkańców gminy Tyszowce w ramach  Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Świadczenie całodobowej usługi teleopieki i udzielania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa dla 15 mieszkańców gminy Tyszowce w wieku 65 lat i więcej wraz z dostawą urządzeń – opasek bezpieczeństwa do teleopieki.
  2. W ramach usługi  Wykonawca zobowiązuje się do:
  1. objęcia 15 mieszkańców gminy Tyszowce w wieku 65 lat i więcej (odbiorców teleopieki) kompleksową usługą teleopieki, przeprowadzenia testowych połączeń SOS oraz usuwania awarii w ramach systemu teleopieki;
  2. zapewnienia całodobowego dyżuru centrum teleopieki i jego gotowości do wykonania ustalonych z Zamawiającym procedur po otrzymaniu sygnału za pośrednictwem przycisku alarmowego opaski bezpieczeństwa, wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu lub zanotowaniu zdarzenia odbiegającego od standardowego (np. upadek).
  3. w przypadku wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu powiadomienia jednej z osób wskazanych do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie, a w razie konieczności wezwania karetki Pogotowia Ratunkowego i/lub Policji i/lub Straży Pożarnej pod adres odbiorcy teleopieki;
  4. telefonicznego nadzorowania przebiegu sytuacji od chwili uzyskania sygnału o uruchomieniu alarmu do przybycia wezwanych osób/służb;
  5. zagwarantowanie zatrudnienia w odpowiedniej liczbie wykwalifikowanych pracowników – ratownik medyczny / opiekun medyczny / pielęgniarka do obsługi centrum teleopieki, gwarantującej ciągłość obsługi przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu na okres realizacji zamówienia;
  6. zapewnienia koordynatora teleopieki, którego głównym zadaniem będzie wsparcie organizacyjno-techniczne wdrażanej usługi teleopieki na terenie gminy Tyszowce;
  7. w przypadku wystąpienia zmiany odbiorcy teleopieki, aktywacji usługi teleopieki u nowego odbiorcy teleopieki, w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia takiego przypadku.
  8. reakcji centrum teleopieki na przekroczenie przez Użytkowania opaski zadeklarowanych parametrów życiowych,
  9. możliwość zamówienia e-recepty.

 

  1. W ramach usługi Zamawiający kupi na własność opaski bezpieczeństwa, które  Wykonawca dostarczy skonfigurowane, z aktywowanymi kartami SIM w liczbie 15  sztuk). Urządzenie ma być dostarczone kompletne wraz z ładowarką, kablem, zasilaczem,  o funkcjonalnościach opisanych poniżej:

 

Opaski bezpieczeństwa powinny być wyposażone w następujące funkcje:

  1. posiadać komunikację alertową w postaci wyodrębnionego przycisku alarmującego SOS, który powinien być wyczuwalny w dotyku, nie wykluczamy innych dodatkowych funkcji uruchamianych przy pomocy przycisku SOS,
  2. posiadać detektor upadku  (w przypadku, gdy opaska bezpieczeństwa wyposażona jest w tzw.  detektor upadku, którego działanie zależne jest od bezruchu seniora, będzie uznane za spełniania wymagań zamawiającego. Biorąc pod uwagę złożoność funkcji detektora upadku, Zamawiający nie będzie ingerował w sposób jego działania),
  3. posiadać lokalizator GPS,
  4. posiadać funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami,
  5. posiadać funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja) oraz posiadać funkcję pamięci pomiarów - pomiary powinny być wykonywane przez urządzenie automatycznie.
  6. posiadać czujnik zdjęcia opaski,
  7. posiadać funkcję wirtualnego asystenta,
  8. opaska powinna posiadać status wyrobu medycznego,
  9. opaska powinna być wodoszczelna.

 

  1. Dostarczone przez Wykonawcę opaski bezpieczeństwa powinny być fabrycznie nowe w oryginalnym opakowaniu producenta, proste w obsłudze - zgodnie z wytyczną, którą Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w dokumencie Program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022, wskazuje: „Opaska pod względem funkcjonalności oraz dopasowania dla osób w wieku 65 lat i więcej powinna być jak najprostsza w obsłudze, np. posiadać maksymalnie jeden przycisk”.  
  2. Wykonawca w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej zapewni Zamawiającemu kompleksową usługę teleopieki dla 15 wymagających wsparcia mieszkańców gminy Tyszowce wraz z niezbędnymi usługami telekomunikacyjnymi niewymagającymi dodatkowego zakupu jakichkolwiek zewnętrznych usług telekomunikacyjnych.
  3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w przypadku awarii, naprawy/wymiany/zapewnienia zastępczej opaski bezpieczeństwa do teleopieki (takiego samego modelu) w ciągu 7 dni z dostawą i odbiorem do odbiorcy teleopieki,
  4. Okres gwarancyjny urządzeń – opaski bezpieczeństwa musi pokrywać pełen okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  5. Opaski bezpieczeństwa Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wskazane przez Zamawiającego adres MOPS w Tyszowcach. Pracownicy zatrudnieni w MOPS będą przekazywać opaski bezpieczeństwa bezpośrednio odbiorcom teleopieki. Do oferty należy dołączyć opis oferowanych urządzeń do teleopieki wraz z ich pełną specyfikacją techniczną zgodną
    z wymogami opisu przedmiotu zamówienia.
  6. Przeszkolenie z obsługi urządzeń – opaski bezpieczeństwa odbiorców teleopieki, pracowników MOPS w Tyszowcach oraz innych osób wskazanych przez Zamawiającego.
  7. W ramach przeszkolenia z obsługi urządzeń do teleopieki pracowników MOPS oraz innych osób wskazanych przez Zamawiającego  Wykonawca przeprowadzi szkolenie online w terminie ustalonym z Zamawiającym oraz przygotuje materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej zawierające następujące informacje tj. np.:
  • na czym polega usługa teleopieki,
  • jakie są procedury reakcji po otrzymaniu sygnału za pośrednictwem przycisku alarmowego urządzenia – opaski bezpieczeństwa,
  • instrukcja obsługi opaski bezpieczeństwa z graficzną ilustracją jak działać krok po kroku, uwzględniającą funkcjonalności i sposób pielęgnacji sprzętu, zawierająca dedykowany numer serwisowy w przypadku awarii i problemów technicznych.
  1. Wykonawca zapewni całodobowy dyżur numeru telefonu pod który pracownicy ośrodka oraz odbiorcy usług będą mogli zadzwonić w przypadku pytań dotyczących obsługi opaski bezpieczeństwa, zgłosić awarię, problemy techniczne lub zawiesić tymczasowo usługę teleopieki np. z powodu pobytu w szpitalu.
  2. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu comiesięczne raporty dotyczące realizacji zamówienia w danym miesiącu w formie elektronicznej w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia miesiąca kalendarzowego oraz raportu końcowego za cały okres realizacji zamówienia w formie elektronicznej w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji zamówienia. Wszystkie raporty powinny  obejmować w szczególności informacje dotyczące liczby odbiorców objętych teleopieką oraz liczby wywołanych sygnałów za pośrednictwem przycisku alarmowego i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania sygnału SOS.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który wykaże:

  1. zdolność techniczną tj.: wykaże iż, należycie wykonał w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usługi, w ramach 3 różnych umów, polegające na świadczeniu usługi teleopieki oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).
  2. Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie nie zostało zrealizowane, wartość usług potwierdzających jego należyte wykonanie powinna dotyczyć zakresu już zrealizowanego.

Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków według formuły: „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty.

 

  1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania drogą pocztową na adres tut. Ośrodka, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3 Dział Świadczeń Rodzinnych lub za pośrednictwem poczty elektronicznej mops@tyszowce.pl 
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnym, w jednym egzemplarzu, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie całości zamówienia wyrażoną w złotych polskich.

 

  1. Opis kryteriów przy wyborze oferty:

 

  1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (100%).
  2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę o najniższej kwocie brutto. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru ofert najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wyłonionym Wykonawcą, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 31-12-2022 r.

  1. Dokumenty, które są wymagane przez Zamawiającego przed zawarciem umowy:

 

  1. Formularz oferty – załącznik nr 1,
  2. Potwierdzenia należytego wykonania umów teleopieki (referencje) z okresu ostatnich 2 lat – 3 szt.
  3. Opis oferowanych urządzeń do teleopieki wraz z ich pełną specyfikacją techniczną zgodnymi z wymogami opisu przedmiotu zamówienia.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę można przesłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach ul. Kościelna 25A, 22-630 Tyszowce (z dopiskiem „Oferta zakupu opasek bezpieczeństwa  wraz z kompleksową usługą teleopieki dla mieszkańców gminy Tyszowce w ramach  Programu Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2022”), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej mops@tyszowce.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3 Dział Świadczeń Rodzinnych do dnia
13-07-2022 r.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tyszowcach lub pod numerem telefonu 84 6619346.

 

Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.

 

Załączniki :

  1. Formularz ofertowy

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tyszowcach

ul. Kościelna 25A

22-630 Tyszowce

tel/fax (84) 6619346

kom. 663152122

email: mops@tyszowce.pl

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny